Protest przeciw zwężeniu ul. Górczewskiej w obrębie dzielnic Wola oraz Bemowo

Komentarze

#202

Podpisuje, ponieważ mieszkam szkam przy Gorczewskiej od lat. Przed budową metra już się korkowała. Nie chcę mieć paraliżu pod oknem!!!!

(Warszawa , 2018-06-27)

#204

Mieszkam na Bemowie i zwężenie głównej arterii dojazdowej do centrum to zły pomysł

(Warszawa, 2018-06-27)

#208

Jestem mieszkancem Bemowa i nie wyrazam zgody na zwezenie ulicy co utrudni dojazd do centrum

(Warszawa, 2018-06-27)

#215

Górczewska z poprzedniego stanu wobec deweloperskiego eldorado będzie niewystarczająca. Dzielnica Bemowo sprzedaje wszystkie wolne grunty i bez zastanowienia wydaje masę pozwoleń na budowę osiedli. Wszyscy przyszli mieszkańcy muszą jakoś dotrzeć do pracy. Przy starej infrastrukturze, podwojenie ich liczby to bezmyślna katastrofa!

(Warszawa, 2018-06-28)

#217

niedopuszczalne jest zwężenie jezdni.

(Warszawa, 2018-06-28)

#218

Nie zgadzam się z pomysłem zwężenia

(Warszawa, 2018-06-28)

#227

Jestem przeciwna zwężeniu Górczewskiej, bo pamiętam jak była wąska i jakie były korki, a mniej było wtedy mieszkańców.

(Warszawa , 2018-06-28)

#234

Będzie więcej wypadków niż dotychczas

(Warszawa, 2018-06-28)

#235

Poniewaz często korzystalem z tej drogi przed jej zamknieciem i zawsze byla zapchana, nie wyobrazam sobie co tam sie bedzie dzialo jak zostanie jeszcze zwezona.

(Warszawa, 2018-06-28)

#240

Jestem przeciwny paraliżowi Bemowa, który niewątpliwie nastąpi, w p[przypadku realizacji planów zwężenia ul. Górczewskiej.

(Warszawa, 2018-06-28)

#241

Dopiero co kilka lat temu poszerzyli górczewską, teraz zwężenie jej to miliony pieniędzy w błoto! Poza tym, ścieżki rowerowe zimą nie są używane więc nie ma sensu ich budować kosztem drogi!

(Warszawa, 2018-06-28)

#242

Podpisuję ponieważ jestem przeciwny terrorowi pseudo aktywistow ktorzy probuja rekami urzednikow narzucic wszystkim swoj sposob bycia

(Warszawa, 2018-06-28)

#250

Nie zgadzam się z zwężeniem ulic na Bemowie, gdy chce aby ludziom żyło się lepiej.

(Warszawa , 2018-06-28)

#259

Mieszkam przy ul. Górczewskiej i jestem przeciwny zwężaniu ulicy. Już wystarczająco był tam utrudniony ruch.

(Warszawa, 2018-06-28)

#264

Chcę komfortowo żyć we własnym mieście.

(Warszawa, 2018-06-28)

#266

Spowoduje potężne korki, jest to ulica, która jest ulicą łącząca miasto z autostadą i rondem z Lazurową.

(Warszawa, 2018-06-28)

#267

Pomysł jest absurdalny i nie do przyjęcia.

(Warszawa, 2018-06-28)

#269

Zwężenie Górczewskiej przyniesie więcej szkody niż pożytku.

(Warszawa, 2018-06-28)

#277

Uważam ten pomysł za absurdalny i nielogiczny

(Warszawa , 2018-06-28)

#285

Jest to ważna arterii dla woli i Bemowa. Jej zwężenie drastycznie pogorszy standard życia w okolicy.

(Warszawa , 2018-06-28)

#291

Uważam ,że to idiotyczna decyzja. Górczewska na deptak się nie nadaje. Będzie jak na Święktorzyskiej. Puste szerokie chodniki i zakorkowana ulica. Czy władze Warszawy mogłyby się łaskawie puknąć w głowę i zmądrzeć choć odrobinę?

(Warszawa, 2018-06-28)

#292

O drodze która służy wszystkim mieszkańcom miasta, nie może decydować tylko grupka mieszkańców z najbliższego sąsiedztwa tejże drogi.
Osobnym problemem jest nierzetelne przedstawienie wyników konsultacji.

(Warszawa, 2018-06-28)

#293

Podpisuję, ponieważ wiem jak ważne jest stopniowanie typów ulic i moim zdaniem główne arterie służące komunikacji międzydzielnicowej powinny zachować swoją wysoką rangę, aby użytkownicy nie przenosili się na węższe drogi lokalne i dojazdowe w rejonach mieszkalnych, gdzie obniżenie stężenia smogu i bezpieczeństwo pozostałych użytkowników jest priorytetem.

(Warszawa, 2018-06-28)

#294

Ten pomysł to komunikacyjny sabotaż

(Warszawa, 2018-06-28)

#298

Podpisuję, ponieważ uważam, że zwężenie ulicy Górczewskiej nie jest dobrą decyzją. I tak, do tej pory ta ulica ma do dyspozycji kierowców tylko dwa pasy, z racji obecności Buspasa, który moim zdaniem jeśli nie po odbudowie Górczewskiej, to pojawi się tam ponownie z przyszłości, spychając jedną z głównych arterii Warszawy do rangi zwykłej, osiedlowej uliczki.

(Warszawa, 2018-06-28)

#302

Zwężenie Górczewskiej jest absolutnie pozbawione sensu i stanowi przykład na kult cargo realizowany w planowaniu miejskim - Warszawa nie ma sieci transportu publicznego zachodnich miast i nie wolno tych zachodnich miast ślepo naśladować!

(Warszawa (Wola), 2018-06-28)

#303

Uważam, że pomysł zwężenia Górczewskiej na tym odcinku jest nietrafiony i wpłynie negatywnie na płynność ruchu, a to przyczyni się do powstawania większej ilości zanieczyszczeń w tym rejonie.

(Warszawa, 2018-06-28)

#304

Mieszkam na bemowie i pamietam jak sie jezdzilo przed rozbudowa Górczewskiej. Korli generowaly takie zanieczyszczenie ze momentami nie dalo sie oddychac wiec wszyscy odetchnelismy z ulga gdy ruch zaczol byc płynny. Gorczewska to ulica wylotowa z Warszawy nie moze byc waska nie zaleznie czy bedzie metro czy nie. Ruch na niej sie nie zmniejszy.

(Warszawa , 2018-06-28)

#306

Projekt dodatkowo utrudnia funkcjonowanie ludziom. Czy ktoś mysli o starszych, o osobach niepełnosprawnych? Przecież nie wszyscy jesteśmy młodzi i piękni.

(Warszawska , 2018-06-28)

#307

Zwężenie ulicy Górczewskiej znacząco obniży jakość komunikacji w Warszawie. Sprawna komunikacja, to powinien być jeden z priorytetów Władz Stolicy. Tzw zazielenienie Warszawy, to mydlenie oczu mieszkańcom naszego miasta.

(Warszawa, 2018-06-28)

#309

Podpisuję się pod tym apelem ponieważ również u nas w Krakowie grupka aktywistów chce zarządzać miastem i o wszystkim decydować. Urzędników nie interesuje to, żeby najpierw zadbać o dobrą infrastrukturę, transport publiczny, miejsca dostaw, parkingi. Dochodzi do coraz większych absurdów. Zmiany są ok, ale trzeba jeszcze myśleć, planować na 15-20 lat wprzód, a nie zabetonowywać miasto tak jak się to robi w Krakowie, na co pozwala Majchrowski, a potem krzyczeć, że jest mało zieleni. Nie robili parkingów przez tyle lat. Nic nie ma, a teraz prezydent krzyczy ile to aaut codziennie wjeżdża do miasta. Przy czym transport publiczny to żenada. Codziennie wykolejenia i awarie.

(Kraków, 2018-06-28)

#312

Podpisuję, ponieważ uważam pomysły lobby rowerowego za absurdalne i uwzględniające potrzeby tylko jednej grupy osób.

(Warszawa, 2018-06-28)

#316

Podpisuje ponieważ uważam że to zablokuje totalnie ulice .

(Warszawa, 2018-06-28)

#317

Ikt nie słusza mieszkańców, będzie dramatyczny korek, a konsultacje może i były ale malo kto o nich wiedział

(Warszawa, 2018-06-28)

#321

Mieszkam na Bemowie, pracuje w Centrum. Z roku na rok zawierane są bezpośrednie połączenie z Bemowa. Zostaje dojazd do pracy samochodem. Metro nie rozwiązuje wszystkich problemów komunikacyjnych

(Warszawa, 2018-06-28)

#326

Pomysł zwężenia jest irracjonalny i pozbawiony sensu. Takie zwężenie spowodowałoby zator jednej z głównych arterii Warszawy

(Warszawa , 2018-06-28)

#334

Przy tej ilości aut jaka jest w Warszawie zwężanie ulic jest IDIOTYCZNYM POMYSŁEM !!! Jestem PRZECIWNA !!!!

(Warszawa, 2018-06-28)

#346

Ulica Górczewska jest kluczowa w komunikacji między dzielnicami centrum, wola oraz Bemowo. I przed rozpoczęciem prac w budowie 2giej linii metra bardzo dobrze szło radzenie sobie z tym ciężarem, ulica Wolska była uzupełnieniem w przypadku zbyt dużego zakorkowania ulicy Górczewskiej, ulica Kasprzaka jest mocno oddalona od miejsc docelowych, natomiast ulica obozowa wymaga natychmiastowego remontu

(Warszawa, 2018-06-28)

#360

Poza bezrozumnym pomysłem, podyktowanym modą na "ekologię" i pozyskaniem głosów w roku wyborczym do samorządów, jak też najwyraźniej zmanipulowanymi konsultacjami - nb kto o nich słyszał na Bemowie czy Woli? - pozostaje jeszcze kwestia finansów miasta. Kto będzie odpowiadał za zmarnowane miliony wydane na poszerzanie Górczewskiej i teraz kolejne miliony na wyburzenie tego, co kilka lat wcześniej wybudowano? Ustawa o finansach publicznych i ustawa o odpowiedzialności za naruszenie zasad gospodarowania finansami publicznymi. Niegospodarność podlega odpowiedzialności nie tylko służbowej i dyscyplinarnej, ale też, w tym konkretnym przypadku może skutkować odpowiedzialnością karną. Ta sama ekipa będzie burzyć to, co wcześniej wybudowała.

(Warszawa-Bemowo, 2018-06-28)

#362

Jestem przeciwny zwezeniu ulicy Gorczewskiej

(Warszawa, 2018-06-28)

#364

Na mieszkam na Bemowie, pracuje na Woli. Zwężenie ulicy Górczewskiej spowoduje permanentny korek. Ulice to nie tylko przejazdy aut prywatnych. To także komunikacja miejska oraz pojazdy mton i pojazdy uprzywilejowane. Zmiany w ciagach komunikacyjnych polegające na zmniejszeniu ich przepustowości powodują realny wzrost zagrożenia mieszkańców. W każdej awaryjne sytuacji służbom ratowniczym, policji czy straży pożarnej będzie trudniej się przedostać przez dzielnice.

(Warszawa , 2018-06-28)

#365

Jestem mieszkanka Woli i zgadzam się z treścią petycji

(Warszawa, 2018-06-28)

#367

Stop nieodpowiedzialnym oszolomom zmniejszajacym mobilnosc posiadaczom samochodów!!!

(Warszawa, 2018-06-28)

#368

Dlaczego nikt się nie zapytał mieszkańców Bemowa i Jelonek co o tym myślą?? Jestem przeciwko zwężeniu Gorczewskiej.

(Warszawa, 2018-06-28)

#371

1. Miasto zapowiedziało budowę łącznika pomiędzy węzłem S7 i S8 a ulicą Górczewską.
2. planuje się zwężenie ulicy Obozowej oraz uspokojenie ruchu na tej ulicy, co oznacza, że kierowcy jadący ulica Dywizjonów 303 oraz Księcia Bolesława w stronę Centrum pojadą ulicą Księcia Janusza do Górczewskiej.
3. Na Chrzanowie buduje się nowe osiedla na minimum m 20 tys mieszkańców.

4. Z roku na rok współczynnik liczby samochodów na 1000 mieszkańców wzrasta a nie maleje.

Oznacza to, że ulica Górczewska stanie w korku. Wzrośnie zanieczyszczenie powietrza spalinami - bezpośrednim tego powodem będzie planowana inwestycja.

(Warszawa, 2018-06-28)

#373

Jestem za przywróceniem stanu ul. Gurczewskiej do stanu z przed budowy metra.

(Warszawa , 2018-06-28)

#375

To idiotyzm

(Warszawa, 2018-06-28)

#380

Nie podobała mi się orgaznizacja konsultacji oraz sposòb przedstawiemia wyników głosowania na konsultacjach

(Warszawa, 2018-06-28)

#382

Jestem przeciwny zwężaniu ul. Górczewskiej. Jest to ukica, której zwężenie może przynieść więcej szkód niż pożytku.

(Warszawa, 2018-06-28)

#400

Mam dość gląbów zwężających ulice w Warszawie i rowerowych terrorystów nie znających przepisów o ruchu drogowym.

(Warszawa, 2018-06-28)