Petycja przeciw planom zwężenia ulicy Grójeckiej na odcinku dzielnicy Ochota

Komentarze

#2

Bo to nie jest lokalna ulica.

(Warszawa, 2019-01-23)

#3

Nie zgadzam się na takie działania bez dokładnej analizy skutków zwężenia

(Warszawa, 2019-01-23)

#6

Nie zgadzam się na zwężanie ulic w ogromnym mieście jakim jest Warszawa z ogromną liczbą mieszkańców, tworzenie korków, utrudnień. To jest stolica Polski a nie wieś z 3 drogami polnymi.

(Warszawa, 2019-01-23)

#11

Podpisuję, ponieważ jestem przeciwny zmianom, które w perspektywie doprowadzą do wzrostu smogu i hałasu w rejonie ul. Grójeckiej

(Warszawa, 2019-01-23)

#12

W aktualnej chwili ten pomysł jest irracjonalny i forsowany przez osoby nie związane z Ochotą jak np Zielone Mazowsze czy p. Robert Buciak

(Warszawa, 2019-01-23)

#13

Kolejny chory pomysł garstki aktywistow z ideologiczną nerwicą natręctw, ktorych celem jest stworzenie jak najwiekszych utrudnien dla kierowcow.

(Warszawa, 2019-01-23)

#14

Ulica Grójecka jest główną bardzo ważną ulica komonikacyjną Warszawy Jak ludzie maja dojeżdżać do centrum ?? Zamknięcie odetnie ludzi mieszkających dalej od centrum spowoduje gigantyczne korki i paraliż , nie wspominając o smogu z stojących w nim samochodów . Totalna głupota o niewyobrażalnych wręcz negatywnych konsekwencjach.

(Magdalenka, 2019-01-23)

#15

Nie zgadzam się ze zwężeniem Grójeckiej bo spowoduje to większe korki i zanieczyszczenie powietrza.

(Warszawa, 2019-01-23)

#17

Jeżdżę często grójecką i to będzie tragedia jak grójecka będzie węższa, plus na żwirki i Wigury też Będą korki bo ludzie będą próbować ominąć grójecką

(Warszawa , 2019-01-23)

#18

Jeszcze Żwirki i Wigury zwęźcie i Prymasa Tysiąclecia :(. Co za chory kraj

(Warszawa, 2019-01-23)

#22

Mieszkam na Ochocie i nie wyobrażam sobie zmniejszenia liczby pasów ruchu na Grojeckiej.

(Warszawa, 2019-01-23)

#35

Stanowczo sprzeciwu się zwężenia Grójeckiej

(Warszawa, 2019-01-24)

#40

Podpisuję, ponieważ jestem nieprzyjemnie zaskoczona planem wybudowania drapacza chmur przy placuZawiszy. Podzielam obawy o nasilenie już wysokiego ruchu i problemów parkingowych.

(Warszawa, 2019-01-24)

#42

nie zgadzam sie z planami zwężenia ulicy Grójeckiej, a także innych działań ograniczających możliwość poruszania sie.

(Warszawa, 2019-01-24)

#43

Chciałbym wyrazić swój kategoryczny sprzeciw zwężeniu ulicy Grójeckiej.

(Warszawa, 2019-01-24)

#44

Rozwiązanie to jest nielogiczne jak każde motywowane ideowo. Ograniczenie ruchu jednej ulicy spowoduje przerzucenie na ulice równoległe np Białobrzeską!

(Warszawa, 2019-01-24)

#45

Ze względu na duży ruch na ul. Grójeckiej pomysł zwężenia jest bez sensu.

(Warszawa, 2019-01-24)

#52

zgadzam się z uzasadnieniem petycji

(Warszawa, 2019-01-24)

#59

Wyrażam swój głęboki sprzeciw, jako mieszkaniec ochoty, w sprawie planowanego zwężenia ulicy grojeckiej. Oznaczałoby to ogromna uciszliwosc dla mieszkańców, korki, spaliny, zmniejszenie liczby miejsc parkingowych, pogorszenie dostepu do uslug i handlu wzdluz tej ulicy, a takze co chyba najwazniejsze, zakorkowanie ulic rownoleglych i prostopadlych do grojeckiej. Pomysl ten wydaje się szczegolnie zły biorac pod uwagę, że od czasu gdy aleje jerozolimskie przejęły glowny ruch wylotowy z Warszawy, Grojecka stała się luzniejsza co poprawiło komfort nas mieszkańców. Nie zgadzamy się na dyktat bardzo wąskiej grupy zwolenników takich rozwiązań.
Z poważaniem
Maurycy Mrowczynski

(Warszawa , 2019-01-24)

#63

To są chore pomysły. Trzeba poszerzać ulice i powiększać ilośc miejsc do parkowania, jednocześnie poprawiając komunikację, a nie budując city do którego nie ma jak dotrzeć. Tak zrobiono na Świętokrzyskiej i klnę to za każdym razem jak widzę te puste chodniki i wąskie miejsca do parkowania, stojąc w gigantycznym korku. Obecnie często najpierw buduje się miejsca parkingowe, a potem zagradza się je słupkami. Wydawszy kupę pieniędzy mamy puste ogromne chodniki a ścieżki rowerowe np wrzucone w wąską jezdnię jak na Korotyńskiego. To jest wywalanie publicznych pieniędzy żeby nam pogorszyć warunki zycia.

(Warszawa, 2019-01-24)

#65

Zwężenie głównej arterii zakorkuje nam dzielnicę.

(Warszawa, 2019-01-24)

#76

Uważam, że byłby to paraliż komunikacyjny.

(Warszawa, 2019-01-24)

#82

Ulice służą mieszkańcom.

(Warszawa, 2019-01-24)

#95

Nie zgadzam się z tym.

(Warszawa, 2019-01-24)

#97

Ponieważ to główna arteria przejazdowa i codziennie obserwuje na bardzo duży ruch.

(Warszawa, 2019-01-24)

#103

Znając ulicę Grójecka mam świadomość że przebudowa drogi może przynieść jedynie korki, wypadki i jeszcze wiekszy smog.

(Warszawa, 2019-01-24)

#106

Na tamtym odcinku do placu Zawiszy zawsze jest korek. Zwężenie spowoduje paraliż

(Warszawa, 2019-01-24)

#108

Jezdze ta ulica codziennie i tak jest mega zakorkowana a wiele osob nia wjezdza do miasta dodatkowo

(Warszawa, 2019-01-24)

#113

Jestem przeciwna zawężeniu ulicy Grójeckiej.

(Warszawa, 2019-01-24)

#119

Nie wyobrażam sobie, aby i tak maksymalnie eksploatowana arteria, została zwężona. Obawiam się, że wówczas będę mogła od poniedziałku do piątku mieszkać w pracy, bo wracanie do domu nie będzie się kalkulować.

(Warszawa, 2019-01-24)

#128

Jestem mieszkańcem Ochoty

(Warszawa , 2019-01-24)

#129

Mieszkam w tej dzielnicy i wiem co taka sytuacja oznacza dla jej mieszkańców.

(Warszawa, 2019-01-24)

#130

Jej zwężenie na jakimkolwiek odcinku będzie powodować koszmarne utrudnienia dla nas wszystkich - nie tylko mieszkańców Ochoty, ale również pobliskich dzielnic !!!!

(Warszawa, 2019-01-24)

#135

Uważam to za daleko idące. Ul. Grójewska nie może być zwężona na żadnym odcinku. Zwłaszcza na odcinku od Pl. Zawiszy w kierunku Okęcia! Zrestrukturyzyjcie Pl Zawiszy i okolice!

(Warszawa, 2019-01-24)

#136

Ponieważ uważam, że plan zwężania ulic, które są głównymi arteriami miasta jest niedorzeczny i godzi w podstawową logikę oraz doprowadzi do utrudnienia życia mieszkańcom.

(Warszawa, 2019-01-24)

#138

Jestem mieszkanką ul. Niemcewicza, często obserwuję korki (czasem jako kierowca muszę w nich uczestniczyć) i jestem zaniepokojona proponowanymi zmianami, które dodatkowo mi utrudnią dojazd do pracy jak i w inne miejsca.

(Warszawa, 2019-01-24)

#139

Uważam, że działania aktywistów miejskich w Warszawie są ogromnie szkodliwe.

(Warszawa, 2019-01-24)

#140

Jestem przeciwny inicjatywie godzącej w dobro Warszawy i pogłębiającej zjawisko smogu.

(Warszawa, 2019-01-24)

#145

Tam i tak są korki a zwężając ją zupełnie staniemy na długi czas.

(Warszawa , 2019-01-25)

#146

Podpisuje poniewaz korzystam z tej ulicy czesto I nie wyobrazam sobie zeby byl tam tylko jeden pas!

(Warszawa, 2019-01-25)

#148

Korki obniżają jakość życia, powodują smog i dezorganizuje życie mieszkańców.

(Warszawa , 2019-01-25)

#156

Jestem mieszkanka Starej Ochoty i wierzę, że zwężenie Grojeckiej utrudni nam wszystkim życie i zakorkuje dzielnicę.

(Warszawa, 2019-01-25)

#157

Zwężenie drastycznie tej ulicy całkowicie sparaliżuje na niej ruch.

(Warszawa, 2019-01-25)

#158

Jestem z Ochoty i już od dawna na Grójeckiej tworzyly się samochodowe korki, więc jej zwężenie tylko pogorszy sytuację.

(Warszawa, 2019-01-25)

#160

Jestem przeciw bzdurnym i kosztownym pomysłom urzędników. To moje podatki.

(Warszawa , 2019-01-25)

#164

Nie chce zwiększenia korków w mieście

(Warszawa , 2019-01-25)

#175

Z jednym pasem ulica ta będzie nieprzejezdna

(Warszawa, 2019-01-25)

#178

Panie Prezydencie, liczę na racjonalne i realne podejście do tego tematu. Nie niszczmy tego co jeszcze w miarę dobrze działa. Jako pieszy i jako kierowca bardzo cenię ulicę Grójecką w obecnym kształcie. Od 2007 roku dzień w dzień przemierzam tę ulicę od ul. Korotyńskiego do Placu Narutowicza. Najczęściej przemieszczam się (jako pieszy i kierowca) na trudnym skrzyżowaniu Wawelska/Grójecka/Kopińska. Wiele złych rzeczy tam widziałem lecz w większości winna jest zła organizacja ruchu między ul. Wawelską i ul. Kopińską.

(Warszawa , 2019-01-25)

#183

Jestem mieszkańcem Starej Ochoty. Zwężenie Grójeckiej będzie piekłem dla mieszkańców.

(Warszawa, 2019-01-25)

#187

Zbyt często jeżdżę ulicą Grójecką, by zgodzić się z opinią, iż jest za szeroka. A czy pomysłodawca przebudowy zastanawial się nad kosztami, również tymi społecznymi? Czy pomyślał o ludziach, którzy przy Grójeckiej mieszkają: większe "korki", więcej spalin i hałasu...

(Warszawa, 2019-01-25)

#188

Podpisuję

(Warszawa, 2019-01-25)

#191

Zwężenie jednej z głównych dróg wylotowych Warszawy i zarazem głównej osi komunikacyjnej dzielnicy Ochota jest planem irracjonalnym, nie opartym na żadnym rzetelnym studium sytuacyjnym. Nie oferując alternatyw komunikacyjnych, oraz nie przeprowadzenie odpowiednich badań urbanistycznych, w moim przekonaniu przekreśla definitywnie tę inicjatywę.

(Warszawa, 2019-01-25)

#194

Zwężenie tak ważnej ulicy to absurd. Jeśli komuś zależałoby na dobry mieszkańców Ochoty to by przebudowano Jerozolimskie tak, by wiodły w stronę Śródmieścia obie nitki do Placu Zawiszy a nie odbijały ku Ratuszowi Ochoty i by auta jeździły w zasadzie Grójecką tylko właśnie Jerozolimskimi.

(Warszawa, 2019-01-25)

#199

Planowana zmiana organizacji ruchu spowoduje zator komunikacyjny

(Warszawa, 2019-01-26)