Myśliwy to nie morderca przyrody, to nie szkodnik.
Skontaktuj się z autorem petycji
Re:
nie upolityczniaj dyskusji. To nie PiS dało ciała i nie uchwaliło Ustawy o Łowiectwie.
Jestem za Łowiectwem
Jestem lekarzem psychiatrą.
Zastanawiające jest, że tak łatwo oskarża się przebadanych ludzi (czytaj myśliwych) o psychopatyczne zapędy. Należy bardzo uważać z takim twierdzeniem. Z reguły ludzie o zaburzeniach emocjonalnych (lekko mówiąc ) wmawiający innym chorobę psychiczną - uważają się za zdrowych. A jest dokładnie odwrotnie. fiksacja połączona z deluzją ma swoje głębokie korzenie.
Stawianie (nieuprawnionych) diagnoz o zaburzeniach psychicznych jakiego kol wiek człowieka, jest nie na miejscu. Chyba, chce się kogoś obrazić. Ale to inna rzecz. Wtedy taki osobnik jest po prostu mało znaczącym w dyskusji pieniaczem (brak wiedzy, niewystarczające argumenty, choroba).
Jestem myśliwym i warto uporządkować całe zagadnienie..
Tak to to jest potrzebna pomoc mysliwych. Podam pewien przykład. Kiedyś do mojego taty zadzwonił jakiś człowiek od masarni i coś i prosił o zabicie byka, który uciekł im z samochodu... Co by sie stało gdyby nie właśnie myśliwy? Dodam, że ci pracownicy co go transportowali uciekli na dach samochodu ciężarowego. Jest masa podobnych przykładów...
Uważam także, że PZŁ od dawna nic z tym problemem nie robi a moim zdaniem jest to ich obowiązek. Edukacja w szkołach jak widać nie wystarcza a w mediach nie widać żadnych działań aby poprawić obraz Polskiego myśliwego. Smutnym jest także fakt, iż w innych krajach UE łowiectwo zajmuje znacznie ważniejsze miejsce niż w Polsce. Są to kraje również znacznie bardziej rozwinięte. Czy to może oznaczać, że pogląd na łowiectwo jaki coraz szerzej funkcjonuje w Polsce charakteryzuje kraje nie rozwinięte i zacofane społeczeństwa?