Mieszkańcy Ochoty przeciwko samowolnej i przeprowadzonej bez konsulatacji likwidacji miejsc parkingowych podczas rozszerzania SPPN

Komentarze

#201

Działania Zarządu Dróg Miejskich na terenie Ochoty prowadzą do chaosu komunikacyjnego i w dodatku nie były konsultowane z mieszkańcami. Czas powiedzieć temu dość!

Michał Rudowski (Warszawa, 2021-10-12)

#206

Podpisuję, bo nie zgadzam się z samowolą urzędniczą!

Wojciech Bogusz (Warszawa, 2021-10-12)

#217

Płacę podatki w stolicy a znalezienie miejsca do parkowania jest coraz trudniejsze. Miejsc maleje, zamiast przybywać. Po wprowadzeniu SPP będzie jeszcze gorzej.

Anna Geryło (Warszawa, 2021-10-13)

#219

Jestem mieszkańcem Ochoty (okolice Grójeckiej i Radomskiej). Jestem posiadaczem samochodu. Zmiany sposobu parkowania bezpośrednio mnie dotyczą. Ostatnio w swojej okolicy, w godzinach wieczornych krążyłem godzinę w poszukiwaniu miejsca do zaparkowania.

Mariusz Bondarenko (Warszawa, 2021-10-13)

#232

Nie zgadzam się na SPPN na Ochocie. Celem sppn mialo byc ograniczenie ruchu samochodowego w centrum Warszawy a nie w każdej dzielnicy...

Marcin Zielski (Warszawa, 2021-10-13)

#233

Borysiuk

Dominik Borysiuk (Warszawa , 2021-10-13)

#239

Podpisuję ponieważ wprowadzane zmiany SPPN godzą w dobro mieszkańców, zamiast rozwiązywać problem parkowania komplikują go poprzez ograniczenia i zabieranie miejsc pod pretekstem dobrej zmiany. ZDM kłamał w czasie konstacji i ostatecznie wprowadza co innego niż było ustalane.

Monika Korycińska-Matuaszewska (Warszawa Ochota, 2021-10-13)

#242

Nie zgadzam się z tymi planami

Violetta Wieczorek (Warszawa, 2021-10-13)

#245

Mój blok jest ponad 150 m od jakiejkolwiek ulicy z miejscami parkingowymi. W bloku jest ponad 100 mieszkań a na ulicy 2 , słownie dwa miejsca... Na ulicy jednokierunkowej likwidowane są miejsca na łuku po obu stronach jezdni ponad 10 miejsc! Ustawianie znaków tak żeby zabrać conajmniej jedno, dwa miejsca. Kilka lat temu wydane pieniądze na ułożenie kostki w dwóch kolorach sugerującą parkowanie, dziś te miejsca likwidowane i co? Betonowy plac zostanie? Ochota najgęściej zaludniona dzielnica, brak parkingów i jeszcze teraz ta demolka. Nie wspomnę o haraczu jaki został na nas nałożony...

Beata Danek (Warszawa, 2021-10-14)

#246

Zaparkowanie pod blokiem w którym mieszkam od lat często graniczy z cudem, a teraz poprzez dalsze ograniczenie miejsc ma się stać prawie całkowicie niemożliwe. Samochodu obecnie używam głównie w celu dojazdu poza miasto do mojego dziadka, co zajmuje mi 30 minut, a komunikacją miejską zajęłoby ponad 2 godziny... Ale zdaniem ZDM powinienem w ogóle nie mieć samochodu.

Grzegorz Dąbrowski (Warszawa, 2021-10-14)

#249

Mam dosyć skandalicznej polityki prowadzonej przez ZDM.

Maciej Dobrski (Warszawa, 2021-10-14)

#252

sposób ustawiania znaków zabierze również dużo miejsc parkingowych, jak również powinno być zachowane parkowanie skośne,,skoro do tej pory było to zgodne z przepisami to czemu to zmieniamy?!!

Dariusz Marek (Warszawa, 2021-10-14)

#253

Mieszkam na ul. Radomskiej, mam samochód i muszę gdzieś parkować.

Wojciech Pisarski (Warszawa, 2021-10-14)

#256

Podpisuję, ponieważ mieszkam na Starej Ochocie i korzystam z samochodu, którym często przewożę niepełnosprawną mamę. Zmiana organizacji ruchu i miejsc parkingowych znacznie utrudni znalezienie miejsca do zaparkowania, utrudni więc korzystanie z samochodów osobom starszym i o ograniczonej sprawności ruchowej.

Iwona Pilarczyk-Kubiaczyk (Warszawa, 2021-10-14)

#257

Jestem przeciwko ograniczeniom

Tomasz Kos (Warszawa, 2021-10-14)

#258

Protestuje przeciwko szkodliwym działaniom ZDM i grupy radnych Ochoty.
Osoby bez mandatu wyborczego sprawują władzę w dzielnicy.

Mirosław Nowak (Warszawa , 2021-10-14)

#265

Na ulicy na której mieszkam, na Sękocińskiej na odcinku Kaliska:Białobrzeska, pomimo dwukrotnego składania propozycji do budżetu partycypacyjnego o legalizację parkowania skośnego. Według znaku parkowanie jest równolegle ale ze względu na szerokość ulicy i dużą ilość miejsca wszyscy przez lata parkowali skośnie, w ub. miesiącu wymalowano linie które nakazują parkowanie równolegle pomimo tego że to chyba jedna z najszerszych jednokierunkowych ulic na Ochocie, spokojnie mijają się dwa samochody co jest niepotrzebne. Zniknęła połowa miejsc postojowych. Na Słupeckiej zlikwidowano pachołkami (!!!) kilka miejsc postojowych.
Mój samochód odholowano bo postawiony przez drogowców znak był częściowo zasłonięty przez drzewo. Kosztowało to 550 zł + 100 zl mandat.

Lucyna Rajchel (Warszawa, 2021-10-15)

#270

Jestem oburzona zakresem zmian, który prowadzi jedynie do utrudniania życia mieszkańcom mojej dzielnicy.

Senada Zbrzeźniak (Warszawa, 2021-10-15)

#272

Podpisuję ponieważ, uważam że zmiany wprowadzone na ul. Mianowskiego nie doprowadziły do zwiększenia liczby miejsc, są nie przemyślane, zbyt mało miejsca na choćby wyjazd z bramy, estetycznie wygląda to paskudnie jak bazar samochodowy a stara ochota powinna być naszym głównym punktem turystycznym ze względu na piękną architekturę, pas na kontra ruch dla rowerzystów to w praktyce nie istnieje, gdyż nie ma miejsca na mijanie. Ulica jest nie przejezdna w momencie gdy ktoś odrobinę nieprawidłowo zaparkuje, śmieciarka nie ma szans, sama byłam świadkiem jak przez ok 20 min trąbiła, po czym wycofała nie spełniając swojego zadania. Chodnik mimo że szeroki nie spełnia swojej funkcji gdyż korony drzew są zbyt nisko, może to nie problem ZDM ale był to punkt podnoszony jako plus.

Karolina Bou Chedid (Warszawa, 2021-10-15)

#280

Podpisuję ponieważ nie zgadzam się z samowolą ZDM, który bez wiedzy i zgody mieszkańców Ochoty likwiduje miejsca parkingowe i wprowadza dodatkowe, wysokie opłaty za prawo do parkowania pod własnym mieszkaniem w bloku.

Joanna Pawlak (Warszawa, 2021-10-15)

#283

Trzeba ukrócić skandaliczne zachowania ZDM, nie tylko w stosunku do mieszkańców Ochoty. Samowolka i poczucie bezkarności tejże instytucji poraża. Ludzi mają za nic, podejmowanie decyzji za plecami, bez konsultacji to ich znak rozpoznawczy. W dodatku nie mają odwagi wytłumaczyć się ze swoich decyzji. STOP dla takich ludzi i takich standardów.

Marcin Szajkowski (Warszawa, 2021-10-15)

#291

Przypominam władzom samorządowym, że tu ludzie was wybrali, więc ludzie też mogą z was zrezygnować. Jeśli was wybierają, to po to byście postarali się o poprawę warunków życia mieszkańców danej dzielnicy, a nie po to by uprawiać zwykłą grabież w biały dzień. Przecież to zwykła próba wyłudzenia pieniędzy. W zamian za utrudnienia, żadne ułatwienia. Co ma zrobić osoba która tu ma mieszkanie własnościowe? Szykujecie GENTRYFIKACJĘ dzielnicy Ochota? Pytam się!

Marzena Łazarczyk (Warszawa, 2021-10-16)

#292

To chore, żeby zabierać miejsca parkingowe i dezorganizować ruch drogowy.

Małgorzata Ogonek (Warszawa , 2021-10-16)

#297

Nikt z nami mieszkańcami nie konsultował
Mam wrażenie że samochody parkują w pokoju

Małgorzata Knothe (Warszawa, 2021-10-17)

#298

Podpisuje ponieważ nie wyrażam zgody na odholowywaniem samochodów w nocy albo w dzień, po drugie znali są stawiane w nocy wtedy kiedy ludzie śpią albo z chwili na chwilę. Po trzecie ludzie tracą miejsca parkingowe po czwarte ludzie boją się parkować już na ochocie bo boją się że samochód będą mieli odcholowany

Weronika Książek (Warszawa (Ochota), 2021-10-17)

#299

Jestem zbulwersowany działaniami ZDM!!!Mieszkam na Ochocie przy skrzyżowaniu Filtrowa Mianowskiego. Kilka lat temu w ten sam sposób stawiano słupki,bez konsultacji i czasami bez uzasadnienia...

Robert Ściubidło (Warszawa, 2021-10-17)

#300

Mam dosyć tyranii jaką władze miasta i ZDM zafundowali mojej ukochanej Ochocie. Ta dzielnica na przestrzeni 30 lat została tak zakorkowana zabuspasowana i zasłupkowana, że przed 40 chyba czas na przeprowadzkę.

Łukasz Rombalski (Warszawa, 2021-10-17)

#302

Mieszkam na ul. Grzeszczyka i od 15 listopada będę musiała zabierać samochód chyba do domu!

Katarzyna Ziółek (Warszawa, 2021-10-18)

#304

Nie zgadzam się z samym poborem opłat za parkowanie w mojej dzielnicy a już na pewno nie zgadzam się na absurdy stosowane przez ZDM.

Jaseg Jatskofski (Warszawa, 2021-10-18)

#305

Auta to najwygodniejszy i najszybszy srodek transportu i sa potrzebne mieszkancom

Alan Guziński (Warszawa, 2021-10-18)

#315

nie zgadzam się na arogancję urzedników

Jo Dyna (Warszawa, 2021-10-18)

#318

Ponieważ na ulicy Żwirki i Wigury między budynkami 51 do 53 do tej pory było parkowanie skośne, a ZDM ZABIERAJĄC lwią część miejsc chce zmienić te miejsca na parkowanie równoległe. Bez żadnych konsultacji i brakiem uzasadnienia. Parking znajduje się na wydzielonym pasie odgrodzony od ulicy Żwirki i Wigury.

Piotr Łukasik (Warszawa, 2021-10-18)

#321

To jest chore co się dzieje. Doprowadzono do sytuacji, że człowiek mieszkający od lat w tej dzielnicy korzystający z auta będzie mieć problem z normalnym życiem.

Wioleta Kaczmarek (Warszawa, 2021-10-19)

#324

Nie zgadzam się na wprowadzane na Ochocie zasady parkowania

Katarzyna Wysokińska Zaczek (Warszawa , 2021-10-19)

#326

Nie zgadzam się z likwidacją miejsc parkingowych i strefą płatnego parkowania.

Zuzanna Sobota (Warszawa, 2021-10-21)

#338

Podpisuje, ponieważ strefa płatnego parkowania traci swój pierwotny sens czyli ograniczenie pojazdów w centrum i zostaje rozszerzana na olbrzymi teren nawet daleko poza centrum co powoduje że jest tylko sposobem na wyłudzanie pieniędzy od mieszkańców Warszawy.

Jarosław Jabrzemski (Warszawa, 2021-10-25)

#344

Likwidowane są miejsca parkingowe, przez to wymuszany jest zakup abonamentu za 600 zl

Joanna Kubiś (Warszawa, 2021-10-26)

#345

To karygodne, niedopuszczalne, żeby tak traktować ludzi! To mieszkańcy decydują o swoim losie, a nie jakiś urzędnik z nie wiadomo skąd zarządza jak Car Rosją! To jest nękanie mieszkańców Ochoty!

Agnieszka Sokalska (Warszawa, 2021-10-27)

#353

Nie zgadzam sie z uchwałą ZDM w sprawie platnego parkowania na Ochocie/Rakowiec

Aneta Bocheńska (Warszawa, 2021-10-30)

#355

Jako firma wynajmującą lokal od gminy Ochota nie mogę wykupić abonamentu (na 1 auto) uprawniającego do tańszego parkowania. Przecież firmy są dla mieszkańców, a takie traktowanie mocno zniechęca mniejszych przedsiębiorców do otwierania tu firm. Zostaną tylko sieciówki. Tego chcą radni- dzielnicy exclusive?

Kasia Piek (Warszawa, 2021-11-03)

#359

Sppn nie poprawi sytuacji z parkowaniem

Piotr Dąbrowski (Warszawa, 2021-11-14)

#360

Jestem emerytem z niską emeryturą. To jest bezczelność posunięta do granic. Jakiś cwaniak musi zrobić "geszeft" na przerobieniu Warszawy na Londyn ? Niedoczekanie Europejsom.

Zbigniew Dworakowski (Warszawa, 2021-11-25)

#361

Wykoszenie tylu miejsc (skośnych i zastąpienie ich nielicznymi równoległymi), do tego wprowadzenie płatnego abonamentu, aby ludzie się gryźli jeszcze między sobą, uważam za grandę i największy skandal ze strony władz miasta! Stop dewastacji Warszawy! Decydenci, którzy to zaplanowali i realizują do dymisji!!!!

Kasia Tucholska (Warszawa, 2022-01-20)



Płatne ogłoszenie

petycja zostanie rozreklamowana wśród 3000 os.

Dowiedz się więcej...