Stanowcze NIE dla budowy drogi technicznej w śladzie drogi NS

Komentarze

#2

Podpisuję niniejszą petycję, ponieważ nie zgadzam się na przerzucanie problemu drogi dla ciężarówek z jednego miejsca Odolan na inne. Według mnie problem musi zostać rozwiązany kompleksowo, zaś polepszenie komfortu życia jednych kosztem drugich jest nie do zaakceptowania. Trzeba znaleźć inne rozwiązanie!!!

(Warszawa, 2017-11-24)

#5

Podpisuje te petycje poniewaz nie zgadzam sie na budowe drogi technicznej dla ciezarowek w tak bliskiej odleglosci od zabudowy mieszkaniowej. Poprawa jakosci zycia jednych mieszkancow nie powinna odbywac sie kosztem innych.

(Warsaw, 2017-11-24)

#12

Podpisuje ponieważ była by to głupota ludzka przenieść ruch w tą cześć Odolan i wcale nie rozwiązało by to problemu tylko problem zmienił by ludzi których to dotknie jeszcze bardziej niż teraz!

(Warszawa, 2017-11-24)

#20

Jestem mieszkanką osiedla Espresso przy ul. Hubalczykow. Kupiłam mieszkanie z uwagi na cicho zapowiadający się skraj ulicy Jana Kazimierza. Nie wyobrażam sobie mieszkać na skaraju głośnej ul. Wolskiej i jeszcze glosniejszej trasy! Troszkę spokoju! Mieszkańcy Warszawy chcą choć trochę ciszy w swoich czterech kątach a do tego żyć w otoczeniu niegroznego, uwolnionego od toksyn i spalin powietrza.

(Warszawa, 2017-11-24)

#22

Podpisuję ponieważ kupując kilka miesięcy temu mieszkanie w nowo powstającym Espresso IV miałam świadomość przyszłego powstania trasy NS. Nie zdecydowałabym się natomiast nigdy na zakup mieszkania w tej części dzielnicy, wiedząc że 150 m od moich okien przebiegać będzie trasa dojazdowa dla transportu ciężarowego z całych Odolan, prawdopodobnie droga słabej jakości, bez ekranów akustycznych, z natężeniem ruchu ciężarówek 24/7. Droga dojazdowa dla tysięcy ciężarówek a trasa NS to nie to samo.

(Warszawa, 2017-11-24)

#24

Nie wyrażam zgody aby ciężarówki i inne pojazdy z okolicznych budów jeździły ulicą Hubalczyków, Jana Kazimierza, czy Studzienną.
Zaznaczam, że ul. Hubalczyów jest drogą niedawno powstałą, zostały na nią wydane pieniądze i ma teraz być zniszczona ?Absurdalna sytuacja....

(Warszawa, 2017-11-24)

#26

Jestem mieszkancem odolan i nie zycze sobie aby problem halasu byl przenoszony.
Powinien zostac zlikwidowany.

(Warszawa, 2017-11-24)

#34

kategorycznie nie zgadzam sie na przekierowanie calego ruchu ciężarówek na drogę za ul. Studzienną, nie jest to rozwiązanie problemu, a jedynie jego zatuszowanie co uwazam za nieprofesjonalne podejscie do sprawy. Cała społeczność opowiadała sie za usunięciem szkodliwych do życia pyłów, nie za przesunięciem ich pare bloków dalej, problem wciąż będzie istniał. Proszę zwrócić uwagę na fakt, iż blok przy Jana Kazimierza 66 nie jest jeszcze w pełni zamieszkały

(Warszawa, 2017-11-24)

#40

Zgadzam się z petycją. Nie można przenosic problemu z jednej części do drugiej.

(Warszawa ul. Jana Kazimierza 64, 2017-11-24)

#44

Niewyobrażam sobie mieszkać w odległości 150 m od "trasy ekspresowej" ciężarówek budowlanych - małym nakładem inteligencji i dobrych chęci da się to rozwiązać lepiej.

(WARSZAWA, 2017-11-25)

#46

Nie chce ciężarówek pod swoim blokiem.

(Warszawa, 2017-11-25)

#49

Droga techniczna za blokami również przyległymi do jk jedynie sprawi ze problem będzie mniej widoczny jednak jakość powietrza nie ulegnie zmianie, droga ta będzie zatruwać życie zwłaszcza mieszkańcom 3 lini zabudowy od jk.

(Warszawa, 2017-11-25)

#56

Zgadzam się i popieram autora petycji.

(Warszawa, 2017-11-25)

#57

Droga techniczna pod naszymi blokami bez ograniczeń godzinowych zwiększy i tak duży udział przemysłu w tej okolicy - w ślad za ciężarówkami nasilą się działania przeładowni i złomowni itd

(Warszawa, 2017-11-25)

#58

Nie można przenosić syfu z jednej części osiedla mieszkalnego do drugiej - z Ordona do NS. 150 m od budynków mieszkalnych to za blisko. Stanowczy sprzeciw wobec trucia mieszkańców! Droga techniczna powinna przebiegać wzdłuż torów PKP tylko na terenach przemysłowych, i wychodzić np. koło EC.

(Warszawa, 2017-11-25)

#63

Nie chce aby moje dzieci chorowały przez jeszcze bardziej zanieczyszczone powietrze, które zafunduje nam droga pod samymi oknami.

(Warszawa, 2017-11-25)

#84

Podpisuję się pod tą petycją ponieważ uważam, że droga techniczna dla ciężarówek jest potrzebna na Odolanach, ale nie może być stworzona kosztem naszego zdrowia i komfortu życia - mieszkańców tej części dzielnicy

(Warszawa, 2017-11-25)

#90

Nie zgadzam się na przeniesienie drogi technicznej w pobliże mojego osiedla

(Warszawa, 2017-11-25)

#92

Nie zgadzam się na budowę drogi technicznej w śladzie planu drogi NS.

(Warszawa, 2017-11-25)

#100

Aneta Sośniak

(Warszawa, 2017-11-26)

#101

Podpisuje ponieważ nie chcę aby problem z Ordona został przeniesiony na zachodnia część Jana Kazimierza. Stanowczo mówię NIE budowie drogi technicznej.

(WARSZAWA, 2017-11-26)

#102

Stanowcze NIE dla drogi technicznej, która przyczyni się do pogorszenia jakości powietrza w zachodniej części odolan.

(WARSZAWA, 2017-11-26)

#105

jestem mieszkańcem tych osiedli

(warszawa , 2017-11-26)

#107

Nie zgadzam się na przeniesienie problemu z jednego końca dzielnicy na drugi! Nie wyobrażam sobie na jeszcze większy hałas niż jest do tej pory dzięki prseladowni! Apeluje o inne rozwiązanie iw przyszłości bardziej przemyślane wydawanie zgód na zabudowę mieszkalną!

(Warszawa, 2017-11-26)

#115

Podpisuję, bo mieszkam w pobliżu.

(Warszawa, 2017-11-26)

#122

Chcę zadbać o bezpieczeństwo dzieci i osób starszych zamieszkalych w okolicach planowanej trasy.

(Warszawa, 2017-11-26)

#127

Proponowany wariant drogi technicznej nie spełnia podstawowego wymogu - odległość od bloków.

(Warszawa, 2017-11-27)

#132

Jestem przeciwko budowania drogi technicznej w śladzie drogi NS

(Warszawa , 2017-11-27)

#140

jestem mieszkańcem Odolan

(Warszawa, 2017-11-27)

#141

Podpisuje się bo to chyba jakieś żarty z tą drogą pod oknami!!

(Warszawa, 2017-11-27)

#142

Droga techniczna powinna prowadzić - tak jak wcześniej było to proponowane - do ulicy Dźwigowej

(Warszawa, 2017-11-27)

#144

Podpisuję petycję ponieważ zależy mi na zdrowiu moim i mojej rodziny.

(Warszawa, 2017-11-27)

#146

Zgadzam się z autorem i NIE zgadzam się z budową drogi technicznej we wskazanej lokalizacji

(Warszawa, 2017-11-27)

#150

Podpisuję, ponieważ budowa drogi oznacza, że mieszkańcy ul. Studziennej, Hubalczyków, czy Jana Kazimierza będą zmuszeni przejąć okropne niedogodności związane z funkcjonowaniem przemysłu na Odolanach. Niewyobrażalne jest dla mnie to, że cały transport zostanie przeniesiony w okolice ul. Studziennej, Hubalczyków i fragmentu Jana Kazimierza (po zachodniej stronie) tym samym zlikwiduje problem u jednych, a zepchnie go do innych mieszkańców.

(Warszawa, 2017-11-27)

#155

Nie wyrażam zgody na budowanie drogi technicznej dla ciężarówek w tak bliskiej odległości od budynków mieszkalnej (150m)

(Warszawa, 2017-11-27)

#158

W ciągu półtora roku, odkąd zamieszkałam na Odolanach, jakość życia znacznie się pogorszyła. Hałas jest straszny! Mimo zamkniętych okien codziennie wstaje o 6 bo budzi mnie ciężki sprzęt hałasujący od południa. Zmieniajmy charakter Odolan na mieszkaniowy. Budowa drogi technicznej sprawi, że przemysł nie wyniesie się nigdy.

(Warszawa, 2017-11-27)

#163

To mój obowiązek

(Warszawa, 2017-11-27)

#169

Nie zgadzam się na pogorszenie stanu komunikacyjnego, a co za tym idzie środowiskowego i w konsekwencji zdrowotnych, w okolicach domów wielorodzinnych.

(Warszawa, 2017-11-27)

#175

Przeniesienie ruchu ciężarowego spod jednego bloku pod drugi nie jest rozwiązaniem, a zamiecieniem problemu pod dywan. Nie zmieni to stężenia smogu na naszym osiedlu. Ciężki transport powinien zostać całkowicie zlikwidowany z Odolan, które już teraz są ogromnym osiedlem i cały czas rosną. Władza powinna wszelkimi sposobami dążyć do całkowitego zlikwidowania przemysłu generującego ciężki ruch z naszego osiedla.

(Warszawa, 2017-11-28)

#177

Zgadzam się z argumentacją petycji.

(Warszawa, 2017-11-28)

#184

Podpisuje, ponieważ chcę źeby moje dzieci były zdrowe i bezpieczne.

(Warszawa, 2017-11-28)

#188

tam mieszka moich dwoje wnucząt w wieku 1 i 5 lat

(Długa kościelna, 2017-11-28)

#190

ponieważ zdrowie jest najważniejsze

(WARSZAWA, 2017-11-28)

#191

ponieważ zdrowie jest najważniejsze

(WARSZAWA, 2017-11-28)

#199

Zgadzam się z autorką petycji: tak - dla drogi technicznej; nie - dla takiej drogi 80m od zabudowy mieszkalnej. Opracujmy i uzgodnijmy wspólnie takie rozwiązanie, na które będzie zgoda wszystkich.

(Warszawa, 2017-11-29)