PETYCJA DO PREZYDENTA I RADY MIASTA ST. WARSZAWY z żądaniem obniżenia drastycznych podwyżek cen na wywóz śmieci i sposobu naliczania opłat, które mają wejść w życie od marca 2020 r.

Komentarze

#5803

Uważam, że wyskość opłaty powinna być uwarunkowana liczbą osób w gospodarstwie domowym.

Magdalena Węsierska (Warszawa, 2020-02-24)

#5804

Pracuję i cały dzień nie ma mnie w domu za co więc mam płacić chyba za to że żyję

Hanna Fabisiak (Warszawa, 2020-02-24)

#5807

glupi sposob obliczania jedna osoba placi tyle samo co np.6 osob na tym samym metrazu czy to sprawiedliwe i logiczne kto to wymyslil a jeszcze ta zbiorowa odpowiedzialnosc skandal

janusz fabisiak (warszawa, 2020-02-24)

#5817

Lewandowska

Hanna Lewandowska (Warszawa, 2020-02-24)

#5819

Podpisuję ponieważ jest to jawnie niesprawiedliwe, aby płacić od jednego gospodarstwa domowego kwotę 64zł, niezależnie ile osób zamieszkuje mieszkanie.

Wanda Wiśniewska (Warszawa, 2020-02-24)

#5821

Segreguje śmieci i nie zgadzam się z tak drastyczna podwyżka

Anna Gołąb (Warszawa, 2020-02-24)

#5823

Uważam, że ponosimy koszty błędnego zarządzania

Ewa Sakwa (Warszawa, 2020-02-24)

#5825

Ceny zostały podniesione w drastyczny sposób, a wielkość Lokal nie zależy od ilości produkowanych śmieci

Patrycja Wójtowicz-Harris (Warszawa, 2020-02-24)

#5832

Uważam za niegodziwe i niesprawiedliwe pobieranie oplat od lokalu.

Anna Suska (Warszawa , 2020-02-24)

#5845

Ta kwota to przesada, tym bardziej że brak zróżnicowania, wiadomo że im większy M2 i więcej lokatorów śmieci jest więcej.

Iwona Tomczak-Dutkowska (Warszawa, 2020-02-24)

#5847

Podpisuję petycję, ponieważ nie zgadzam się na tak drastycznie podwyżki opłat za wywóz śmieci. Zamiast wyciągać pieniądze od mieszkańców należy zredukować liczbę urzędników! W 1989 r. wystarczyło 150 tys. urzędników, dzisiaj ta liczba przekracza 700 tys. u ciągle rośnie! Dlaczego został sprzedany STOEN ? Brakowało pieniędzy na wynagrodzenia ? Teraz szukacie innej możliwości finansowania wynagrodzeń rosnącej w zastraszającym tempie liczby urzędników ?

Ireneusz Jabłoński (Warszawa, 2020-02-25)

#5850

.. nie zgadzam się z tak olbrzymim wzrostem cen.

Magda Bożek (Warszawa, 2020-02-25)

#5851

Jestem mieszkańcem Warszawy, tu płacę podatki, prowadzę jednoosobowe gospodarstwo, utrzymuję się sam, nikt mi w niczym nie pomaga, zniżek dla mieszkańców niestety mniej niż opłat. To niesprawiedliwe.

Hubert Mazurek (Warszawa, 2020-02-25)

#5853

Uważam że opłata jest za wysoka

Aleksandra Godyńska-Piesio (Warszawa, 2020-02-25)

#5857

Powyższa ustawa jest ustawą bandycką. Jak ktoś mógł coś takiego wymyślić i zaproponować nam mieszkańcom. Szczyt bezczelności! Autor tej ustawy uważa nas mieszkańców za idiotów. A „Pan Prezydent” z chęcią wróciłby do czasów komuny z odpowiedzialnością zbiorową i wywalanieM pieniędzy w błoto poprzez budowanie konstrukcji z palet. Przypomnę tylko, że to wy macie służyć nam mieszkańcom, a nie na odwrót. W innym przypadku należy się zrzec stanowisk i dać ludziom żyć, a nie żerować na nich.

Grzegorz Wrona (Warszawa, 2020-02-25)

#5860

Uważam, za nieuczciwe płacenie za śmieci tyle samo co wieloosobowa rodzina, która produkuje o wiele więcej odpadów

Ewa Marczewska (Warszawa, 2020-02-25)

#5867

Nie zgadzam się na wprowadzenie w życie Uchwały nr XXIV/671/2019 Rady M. St. Warszawy z dnia 12 grudnia 2019 r. ze względu na drastyczne podwyżki cen na wywóz śmieci i niesprawiedliwy sposób naliczania opłat.

Jadwiga Borkowska (Warszawa, 2020-02-25)

#5868

przepisy uchwały wprowadzają odpowiedzialność zbiorową (wspólnoty mieszkaniowe). Pomysł aby tysiąc segregujących osób została obciążona bo jedna nie segreguje, jest irracjonalny i ewidentnie skierowany na łatwy zysk. Dodatkowo skoro obecnie nie ma segregacji i wystarczyło 20 zł od mieszkania, to dlaczego kwota rośnie 300% i dodatkowo wymaga się segregacji? Przy dalszym niesegregowaniu kwota z kolei rośnie 500%!!!!

Michał Sidoruk (Warszawa, 2020-02-25)

#5869

Podpisuję, ponieważ 300% podwyżka jednorazowa jest bardzo krzywdząca dla emerytów i gospodarstw 1 i 2 osobowych, Rada Miasta nie wzięła pod uwagę aspektu domów jednorodzinnych dwu-lokalowych, to podwyżka z 60,00 do 188,00 miesięcznie!! Rada Miasta oraz Urzędy Dzielnicy od miesiąca nie są przygotowane do odpowiedzi mieszkańcowi, unikają decyzyjności. Nie zgadzamy się z takim postępowaniem, płacimy na urzędników podatki.

Maria Pintara (Warszawa, 2020-02-25)

#5871

to granda tak duża podwyżka i dlaczego nie jest naliczane od osoby , nie dom czy mieszkanie produkuje śmieci tylko człowiek i w jednym domu mieszka 6 osób a w drugim 1 i wszyscy płacą równo . To jest NIESPRAWIEDLIWE

Iwona Kędziora (Warszawa, 2020-02-25)

#5877

Jestem przeciwna podeyzkom cen. Nie zamierzam płacić wyższej kwoty. Dlaczego nie można wrócić do wolnego rynku wywozu śmieci? Placiłam wówczas 30 zł miesięcznie. To co się teraz dzieje to jawne oszustwo

Agnieszka Ciećwierz (Warszawa , 2020-02-25)

#5885

jestem samotna osoba i czemu mam tyle polacic

agnieszka andruszkiewicz (warszawa, 2020-02-25)

#5891

Uważam, iż niesprawiedliwe jest, że cena za wywóz śmieci jest taka sama dla gospodarstwa jednoosobowego jak i dla gospodarstwa wieloosobowego. Jedna osoba produkuje mniej śmieci niż rodzina wieloosobowa.

Katarzyna Janicka (Warszawa, 2020-02-25)

#5894

Nie ma w tej uchwale żadnej sprawiedliwości

Jan Kwaśny (Warszawa , 2020-02-25)

#5897

Trochę logiki!Czy tyle samo generuje śmieci samotna osoba z kawalerki co 8-mio osobowa rodzina z lokalu 80 metrowego?

anna skatulska (warszawa, 2020-02-25)

#5902

Jestem samotnie mieszkającą osobą, która czuje się potraktowana niesprawiedliwe ze względu na podwyżki cen za wywóz śmieci.

Magdalena Pater (Warszawa, 2020-02-25)

#5916

Nie zgadzam się z tak drastyczną podwyżką cen i sposobem wyliczania opłaty za wywóz śmieci. Segreguję śmieci już od wielu lat, karanie mnie za to, że ktoś inny ich nie segreguje, a tak stanowi uchwała, jest niesprawiedliwe.

Michał Makowiecki (Warszawa, 2020-02-25)

#5931

Sposób wyliczania opłaty za wywóz śmieci, liczony od zajmowanego metrażu a nie od ilości osób
faktycznie zamieszkujących na danej powierzchni jest bardzo niesprawiedliwy. Czy to powierzchnia lokalu produkuje śmieci czy ludzie ją zamieszkujący?

Krystyna Burno (Warszawa, 2020-02-25)

#5941

Prowadzę gospodarstwo jednoosobowe i nie zgadzam się na podwyżkę w wysokości 300%. Dlaczego mam płacić tyle, ile 5-osobowa rodzina? 95 zł. za wywóz śmieci? To skanaliczna podwyżka.

Monika Klimek@Góra (Warszawa, 2020-02-25)

#5943

Mieszkając sama w domu podwyżka z 36 (niesegregowane) na 94 to skandal... jeśli w domu mieszka 5-10 osób maja płacić tyle co 1?

Sylwia Rudnicka (Warszawa, 2020-02-25)

#5950

Zgadzam się z petycją.

Marek Neumann (Warszawa, 2020-02-25)

#5953

Cena powinna być adekwatna do ilości osób zamieszkujacych w danym gospodarstwie domowym. A tym sposobem osoba zamieszkująca samotnie płaci tyle samo co rodzina 5 osobowa... I gdzie tu sprawiedliwość?!

Paulina Biernat (Warszawa, 2020-02-25)

#5958

Podpisuje ponieważ nie zgadzam się aby podwyżka była od mieszkania, mieszkam sama a muszę płacić tyle co rodziny po kilka osób, zenada.....

Marlena Gołos (Warszawa, 2020-02-25)

#5961

Mieszkam sama i będę płaciła tyle samo co osoba w której mieszkaniu k
mieszka kilka osób? Absurd!

Dorota Kowalczyk (Warszawa , 2020-02-25)

#5969

Podwyżka jest bardzo wysoka i rażąco niesprawiedliwa.

Tomasz Porczyk (Warszawa, 2020-02-25)

#5976

Nie zgadzam się na tak drastyczną podwyżkę . Mieszkam sam mam niewielkie zarobki i nie produkuję aż tak dużo śmieci .

Tomasz Gołyński (Warszawa, 2020-02-25)

#5977

Zasady płacenia za wywóz śmieci są bardzo niesprawiedliwe!!!! Mieszkam sama i nie produkuje tyle śmieci Ci rodzina 3,5,7 osobowa!!!
65 zł to dużo dla osoby na emeryturze !!!!!!!!

Danuta Osolinska (Warszawa, 2020-02-25)

#5979

Uważam za wysoce krzywdzące i społecznie niesprawiedliwe tak drastyczne podwyżki cen wywozu smieci, szczegolnie dla domow jednorodzinnych zamieszkiwanych prze 1 osobę. To nie dom peodukuje śmieci, a ludzie. 5-osobowa rodzina zamieszkujaca w domu jednorodzinnym "produkuje" tyle samo śmieci, co 1 osoba?

Maria Borowicz (Warszawa, 2020-02-25)

#5982

Barbara Glinka

barbara Glinka (warszawa, 2020-02-25)

#5984

Uważam, że wiarygodnym i sprawiedliwym rozwiązaniem byłoby naliczanie opłaty w stosunku do zużycia wody.

Mariusz Bielecki (Warszawa, 2020-02-25)

#5985

Brak rozsądnego zarządzania miastem, doprowadził do ruiny finanse miasta. Podwyżka odbija się na rodzinach i na osobach samotnych, a podobno Warszawa dla wszystkich.

Mariusz Laskowski (Warszawa, 2020-02-25)

#5988

NIE zgadzam się z TĄ niesprawiedliwością co do jednoosobowych gospodarstw domowych

Anna Wa (Warszawa, 2020-02-25)



Płatne ogłoszenie

petycja zostanie rozreklamowana wśród 3000 os.

Dowiedz się więcej...