PROTEST PRZECIWKO UTWORZENIU W KRYNICY-ZDROJU IZOLATORIÓW DO LECZENIA WIRUSA COVID-19

Komentarze

#206

Jeżeli będą w naszym mieście izolatoria to Krynica upadnie.. Będzie straszyć jak widmo na mapie. Zero turystyki, zero gości, zagłada dla przedsiębiorców..

Aneta Baran (Krynica-Zdrój , 2020-04-17)

#222

Utworzenie izolatorium w mieście wolnym od chorych na covid 19 to bezmyślne narażenie mieszkańców Krynicy na ogromne ryzyko zarażenia !!! Ograniczanie dostępu do szpitala ( w przypadku pojawienia się chorych na covid 19) !!! Całkowity upadek rynku turystycznego doprowadzi do „ śmierci „ Krynicy ...

Ania Podwika (Krynica zdroj , 2020-04-17)

#223

Ponieważ to jest zbyt duże ryzyko dla mieszkańców pod względem unicestwienia gospodarki, turystyki, jak i co najważniejsze, narażenie na niebezpieczeństwo mieszkańców. Krynica nie ma oddziału zakaźnego. Wstydźcie się!

Joanna Klejdysz (Kraków , 2020-04-17)

#228

Wyrażam swój sprzeciw dla przekształcenia obiektow sanatoryjnych w izolatoria na terenie Krynicy - Zdroju.Krynica żyje z turystyki. Izolatorium oznacza śmierć Krynicy

Karolina Górowska (Krynica Zdrój , 2020-04-17)

#230

Nie zgadzam się z utworzeniem izolatorów w Krynicy.

Karolina Wolak (Krynica-Zdroj, 2020-04-17)

#234

Podpisuję, ponieważ Krynica jest miastem które głównie utrzymuje się z turystyki, jest uzdrowiskiem do którego co roku przyjeżdżają ludzie chorzy, jest miejscowością w której mieszka bardzo dużo osób starszych. Chcę widzieć Krynicę taką jaką ją zawsze pamiętam czyli pełną turystów i szczęśliwych mieszkańców, a nie pustą i pogrążoną w totalnym bankructwie.

Klaudia Wójcik (Krynica-Zdrój, 2020-04-17)

#244

Podpisuje ponieważ uważam, że niestosowne jest organizowanie izolatorów w małej miejscowości turystycznej. Mam na uwadze konieczność walki z SARS COV-2 ale równie bezpieczeństwo mieszkańców naszej gminy.

Mateusz Machał (Krynica-Zdrój, 2020-04-17)

#246

Ponieważ pracuje w hotelu i boje się ze już więcej nie zobaczę gości

Bartlomiej Zdrojewski (Krynica , 2020-04-17)

#249

W tak małym ośrodku miejskim jakim jest Krynica w zupełności wystarczy jedno izolatorium (np. w Nowym Domu Zdrojowym albo Patrii). Zupełnie nie potrzebna jest ich większa liczba. Proponowane liczba pięciu izolatoriów jest czystym szaleństwem i ogromnym zagrożeniem dla życia i zdrowia mieszkańców, a także ostatnim gwoździem do trumny dla miejscowego biznesu turystycznego. Wystarczy już sama nieudolność rządu w walce z epidemią i brak jakichkolwiek rozwiązań dla branży turystycznej, żeby ostatecznie zniszczyć "perłę" polskich uzdrowisk. Wspomniana decyzja o utworzeniu aż pięciu izolatoriów jest skrajnie niebezpieczna i nieodpowiedzialna.

Waldemar Rzeźnik (Krynica-Zdrój, 2020-04-17)

#254

Jebać PiS

Michał Minior (Królewice, 2020-04-17)

#255

Podpisuje , ponieważ nie zgadzam się z decyzją Ministerstwa ..

Wojciech Pyrć (Krynica Zdrój , 2020-04-17)

#267

Lokalizacja izolatoriow w Krynicy wielce prawdopodobnie zaskutkuje bardzo negatywnym PR i skutecznie zniecheci do przyjazdu turystów.

Łukasz Cichański (Krynica-zdrój, 2020-04-17)

#270

NIE CHCE IZOLATORIUM

Arek Boroń (Krynica, 2020-04-17)

#271

Nie zgadzam się na zabicie mojego miasta.

Wojciech Kucharzyk (Krynica Zdrój , 2020-04-17)

#272

Ponieważ moim zdaniem wywrze to negatywny wpływ na obecność turystów, może spowodować ich lekka niechęć do Krynicy.

Maciej Zygmunt (Warszawa, 2020-04-17)

#278

Nie chce izolatorium w Krynicy!

Paulina Durałek (Krynica- Zdrój , 2020-04-17)

#279

Nie zgadzam się z decyzją w związku ze stworzeniem izolatoriow w Krynicy Zdrój, ponieważ gmina nie ma potwierdzonych przypadków wirusa a po stworzeniu takich miejsc Przyrost może być kosmiczny. Upadnie jednocześnie gospodarka i firmy.

Zuzanna Zygmunt (Tylicz, 2020-04-17)

#289

Ochrona warunków bytowych społeczeństwa gminy Krynica.

Marek Skowroński (Krynica-Zdrój, 2020-04-17)

#291

Jestem mieszkańcem Krynicy i zależy mi na jej dobru

Sławomir Kubas (Krynica-Zdrój , 2020-04-17)

#300

Mam 3 małych dzieci, rodziców z grupy ryzyka i boję się panicznie koronawirusa!! Nie chce narażać na utratę zdrowia i życia moich bliskich i moje własne. Martwię się o nasz krynicki szpital bo gdy go zamkną to jesteśmy bez opieki medycznej. To wyrok dla nas!

Beata Skrabska (Krynica-Zdrój, 2020-04-17)

#301

Krynica upadnie jako uzdrowisko.

Małgorzata Maciuszek (Krynica Zdroj, 2020-04-17)

#303

Ze względu na turystykę, która jest źródłem utrzymania wielu tam ludzi oraz na wartość sentymentalną.

Nikodem Walkowiak (Łąkta, 2020-04-17)

#321

Uważam, że to bardzo zły pomysł zrobić izolatorium w miejscowości, w krorej wiekszość mieszkańców żyje z turystyki. Kto będzie chciał przyjechać odpoczywać do miasta, gdzie będzie duże prawdopodobieństwo, że zostanie tam zarażony wirusem. To zniszczy miasto , okoliczne wioski a co za tym idzie - ich mieszkańców.

Violetta Chejdysz-Woźniak (Krynica-Zdrój , 2020-04-17)

#324

Podpisuje, ponieważ zależy mi na moim mieście a przede wszystkim na moich dziadkach, rodzicach i dzieciach.

Aleksandra Gurgul (Krynica-Zdrój , 2020-04-17)

#325

Wojewoda małopolski chce aby w Krynicy Zdrój powstały izolatoria- decyzja dotycząca jednego z nich już chyba została podpisana.
Zdecydowana większość mieszkańców Krynicy Zdrój żyje z turystki- zajmują się oni wynajmem krótkoterminowym, handlem oraz atrakcjami turystycznymi. Powstanie w tej miejscowości izolatoriów dla osób zakażonych COVID-19 będzie dramatyczne w skutkach:
1. Osoby pracujące w tych ośrodkach mogą przenieść zakażenie na resztę mieszkańców (Krynica obecnie jest całkowicie wolna od zakażeń COVID-19). Oczywiście ja sama już słyszałam o środkach zapobiegawczych- sama studiuję na kierunku lekarskim i doskonale znam procedury. Mimo szczegółowego przestrzegania procedur czasem może dojść do niedopatrzeń- jest to rzecz ludzka ale niestety w tym wypadku może mieć fatalne konsekwencje.
2. Osoby zajmujące się wynajmem krótkoterminowym nie będą miały z czego żyć. W Krynicy i okolicznych miejscowościach takich jak Tylicz czy Muszyna bardzo dużo osób utrzymuje się wyłącznie z tego. W trakcie kwarantanny Ci ludzie już nic nie zarabiają, jedyną szansą dla nich jest okres "po" pandemii. Niestety nikt racjonalnie myślący nie przyjedzie w celach wypoczynkowych do głównego skupiska ludzi chorych na chorobę która zabija nas tak wiele- NIKT.
3. Pamiętać trzeba również o personelu wszystkich prywatnych ośrodków- hoteli, apartamentów, pensjonatów. Kucharze, pokojowe, kelnerzy, obsługa techniczna, recepcjoniści, rezydenci, ochrona, taksówkarze- na ten moment zostali bez pracy, są to moi znajomi, przyjaciele i rodzina. Oni wszyscy w tym momencie zostali bez pracy, a izolatoria tylko przedłużą ich bezrobocie, ponieważ jeśli nie przyjadą do nas turyści żaden właściciel nie narazi się na same koszty.
4. Pierwszy ośrodek ma powstać w "Nowym domu zdrojowym", na parterze tego budynku znajdują się lokale handlowe. Jeżeli ośrodek ten zostanie zaanektowny na izolatorium, według prawa, w tym budynku nie mogą być otwarte żadne tego typu lokale- oznacza to dla tych małych przedsiębiorców bankructwo.
5. Ucierpią na tej decyzji również właściciele oraz personel lokali gastronomicznych którzy również utrzymują się z turystyki, która niestety upadnie ze względu na izolatoria. W lokalach tych pracuje dużo moich przyjaciół, w okresach turystycznych pracują aby zarobić na studia.
Oczywiście ja również chciałabym pomóc osobom chorym ale wydaje mi się, że istnieje inne rozwiązanie- inna lokalizacja. Niestety na naszym terenie nie ma korporacji, nikt z nas nie jest w stanie utrzymać się z pracy "zdalej", a ten ruch może kosztować wiele osób zbyt dużo. Bardzo przykro mi o tym pisać ale osoby o których mówimy mają domy, rodziny, dzieci i nie za wiele oszczędności. Ucierpią na tym nie tylko osoby z Krynicy ale również z Tylicza czy Muszyny ponieważ miejscowości te leżą zdecydowanie za blisko Krynicy, aby ewentualni turyści nie bali się tam pojechać.

Izabela Tylek (Krynica Zdrój, 2020-04-17)

#327

Opieka medyczna jest na bardzo słabym poziomie. Posiadamy jeden szpital, w którym przyjmowani są pacjenci nie tylko z Krynicy, ale również całego nowosądeckiego terenu (wszystkich wsi i okolicznych gmin)

Sami mieszkańcy to w dużej ilości starsi ludzie, więc izolatory z zakażonymi są ogromnym zagrożeniem dla tak nielicznej społeczności.

Teren jest niesprzyjający dla osób z problemami ciśnienia oraz astmatyków (w tych kategoriach zdecydowanie lepiej wypadają kurorty nadmorskie, które mają idealny mikroklimat dla tego typu problemów)

Transporty osób w stanach ciężkich byłyby klęską - dojazd do miasta jest fatalny. Lotnisko jest dopiero w Krakowie czyli prawie 200km

Krynica - Zdrój żyje głównie z turystki. Miasto postawiło na nowoczesne rozwijanie wewnętrznej gospodarki jako miejsca "nieskażonego" (azylu do którego można uciec z rodziną, gdy jest się zwyczajnie zdrowym). Jeśli izolatory powstaną w tym malutkim, południowym mieście - cały ten system - padnie. Nikt na południe Polski nie będzie chciał przyjeżdżać w celach turystycznych. Hotele przestaną istnieć a ludzie stracą jedyne źródła dochodu jakie mnożna tutaj mieć. Miasto w przyszłości umrze a cała Małopolska będzie słaba bo miasto jest zbyt znane w kraju i na świecie.

Katarzyna Krzeszowska (Krynica-Zdrój , 2020-04-17)

#337

Nie wyrażam zgody na izolatoria w Krynicy - Zdrój

Marta Adamek (Krynica Zdrój , 2020-04-18)

#339

Elżbieta Setner

Elżbieta Setner (Krynica Zdrój, 2020-04-18)

#340

Pochodzę z Krynicy, mam tam rodzinę, znajomych i nie wyobrażam sobie jak można zrobić cos takiego ludziom, ktorzy tam mieszkają na codzień i żyją z turystyki, a taki ruch jak zrobienie IZOLATORIUM w tym mieście, zabije je gospodarczo.

Marta Kałuża (Warszawa , 2020-04-18)

#344

Nie zgadzam się na izolatoria w Krynicy-Zdroju, to piękne miasto pełne ludzi starszych, przez pandemie na chwilę obecną Ci ludzie są zdani na siebie w chorobie, pielęgniarki nie chcą do nich przychodzić by ich nie narazić nie świadomie a co będzie później? A co z turystyką z której żyją tu ludzie? Nie mają oni innych źródeł dochodu!! A co z rolnikami ??? Co z bacami?? To są ludzie, których jedynym dochodem jest sprzedaż tego co wychoduja i sprzedadzą jak są turyści i kuracjusze w naszym mieście!! Mówię stop odbieraniu "chleba" biednym i całym rodziną ponieważ bez pandemi ledwo starcza im na życie!! To mała miejscowość, kurort, ucieczka od chorób wśród przyrody, to uzdrowisko a nie siedlisko chorób!
Zdaję sobie sprawę iż każdy jest dotknięty Pandemia I cała Polska z nią walczy ale nie można rozpaliać ognia tam gdzie go nie ma ... po to aby się paliło ponieważ inne miasta płoną!!

Aleksandra Kopyściańska (Krynica-Zdrój , 2020-04-18)

#345

Na myśl o izolatoriach w moim spokojnym mieście drżę ze strachu o moje dzieci swoich bliskich. Jeśli w Krynicy powstaną izolatoria to niestety będę zmuszona szukać domu gdzie indziej i zaczynać wszystko od nowa.

Katarzyna Dudek (Krynica Zdrój , 2020-04-18)

#348

🚫🚫🚫🚫🚫

Beata Tokarczyk (Mochnaczka Niżna , 2020-04-18)

#354

Martwię się o naszą wspólną przyszłość

Janusz Wódkiewicz (Krynica Zdrój , 2020-04-18)

#362

Turystyka to moje jedyne źródło dochodu.

Cezary Czajkowski (Krynica zdrój, 2020-04-18)

#378

Nie chcę aby nasza Krynica umarła...

Renata Siemiączko (Krynica-Zdrój , 2020-04-18)

#382

Zgadzam się ze to nie jest najlepszy pomysł

Paulina Jóźwiak (Trawniki, 2020-04-18)

#384

Podpisuję ponieważ mieszkam w Krynicy i obawiam się o swoje zdrowie i moich bliskich,a także o rozwój Krynica po pandemii.

Piotr Kotowski (Krynica Zdrój, 2020-04-18)

#387

Nie zgadzam się na utworzenie planowanych na terenie miasta izolatoriów dla chorych na covid 19 czy też osób będących na kwarantannie z powodu wirusa.

Krzysztof Gałczyński (Krynica-Zdrój, 2020-04-18)

#396

To niewłaściwa decyzja.

Aleksander Dulak (Krynica-Zdrój , 2020-04-18)

#400

Ponieważ uważam, że izolatorium zniszczy Nasze miasto!!

Małgorzata Nieć (Tylicz, 2020-04-18)



Płatne ogłoszenie

petycja zostanie rozreklamowana wśród 3000 os.

Dowiedz się więcej...